Welcome to my Weblog

A Childlike Story of Me

Thursday, May 13, 2010

Demam Adamaya

Entri kali ini saya garap dalam bahasa cinta pertama.Bahasa Malaysia.



Saya peminat tegar drama Adamaya. Dan mungkin esok demam saya yang selama berminggu-minggu ini bakal terubat. Moga2 ending esok bakal memberi kepuasan..(,")

Hari ini, walaupun ada perlawanan badminton piala thomas antara Malaysia dan Denmark, namun apa boleh buat, adik Miasara a.k.a Amani yang lebih comel dari Lee Chong Wei (hehehe) , tidak mampu menggugah saya untuk lari dari menonton siri ini.

Dan saya semakin tidak sabar untuk menunggu kesudahan esok =))


UPDATE:

saya rasa ending yg memuaskan hati semua orang walaupun secara peribadi, saya berpendapat ending tu sepatutnya boleh jadi lebih menarik lagi.Mungkin lebih tragik dan meninggalkan kesan contohnya Dani nak bunuh Adam ke, ataupun Dani nak bunuh Maya dan Adam datang selamatkn Maya,lalu Adam yang hampir terbunuh. Adam koma selama beberapa minggu.Barulah dapat memberi pengajaran yang berguna kepada Maya...hahaha okey sudah.Saya rasa demam saya dah sembuh.Baguslah, final exam pun dah datang. Fokus itu penting =))

..

3 comments:

Fara said...

erk...peminat tegar?
hahaha

Anonymous said...

best ending yg ko cadangkn tu. Menarik!!

BillyNain said...

Fara: haha, memang tegar pun

Anonymous: siapa ni? itu hanya imaginasi saya

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Powered by Blogger