Welcome to my Weblog

A Childlike Story of Me

Saturday, September 1, 2007

I LOVE YOU

Friday 31/08/2007
7.08pm

petang ini sang awan memuntahkan kandungannya..patutlah dari tadi sang awan kelihatan lesu dan tidak bermaya..sekarang bumi UTP habis dibasahinya.saudaranya sang matahari,sedari tadi menghilangkan diri..sekarang sedang melabuhkan tirainya di jendela malam.ah..!!pengecutnya kau wahai sang matahari..sang angin?aku rindu belaian sepoi-sepoimu itu..tapi di manakah engkau?jika benar engkau pencinta setia,maka tolonglah khabarkan kepadanya betapa aku mencintai dan menyayangi dirinya…tadi saat kawanmu memuntahkan kandungannya,kolam mataku turut sama pecah,tapi alirannya lesu,tidak sepantas muntah kawanmu itu!..aku amat merindui dirinya,sungguh…tidak tertahan penantian ini ,sungguh..ianya satu penyeksaan!tolonglah sang angin..tunjukkan kuasa saktimu itu,jangan jadi pengecut seperti sang matahari..kepadamu insan yang aku sayangi,mendengarkan suaramu sahaja sebentar tadi,cukup untuk meruntun rasa hati, tapi belum cukup untuk melampiaskan gelora rindu yang masih berbaki di lubuk rasa..dan demimu,aku berjanji untuk tidak mengecewakanmu..ibu, i love you very much!!!………sang angin di manakah kau???aku menanti…..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Powered by Blogger