Welcome to my Weblog

A Childlike Story of Me

Monday, February 19, 2007

A HOPE

SUNDAY -18/02/2007-
10.57am..

.….kucoretkan coretan ini bersama rasa bahagia yang membunga di jiwa…bahagia yang aku sendiri sukar untuk fahami setelah semalam yang ganjil merantai aku dalam kesepian.namun bukan bererti sepi itu telah berlalu pergi bersama angin pagi yang selesa mendakap mesra tubuhku,hanya rasa bahagia berbunga mekar yang aku sendiri belum pasti akan kekal menghiasi pohonan menghijau…ataupun adakah ianya akan layu sebelum gugur menyembah bumi?biarlah harapan kudusku menjadi, agar bebunga ini terus mekar memberi sinar keceriaan kepada alam angkasaraya…walaupun garisan kelam masih bersulam,harapanku hanya satu,biarlah hari mendatang berambal-ambalan bersama awan kebahagiaan,agar aku tahu bahawa hidup ini tidaklah membosankan selagi mana aku melata di bumi ini…

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Powered by Blogger