Welcome to my Weblog

A Childlike Story of Me

Sunday, February 18, 2007

the beginning

Saturday 17/02/2007
6.49pm

….atas rasa kesepian,kucoretkan lembaran ini sebagai satu sejarah yang tercipta bagi menggambarkan lukisan sebenar hatiku…lantas ruang yang sekelumit ini akan menjadi saksi betapa kewujudanku tidak hanya sekadar menjadi pemerhati di atas kehebatan mahupun keangkuhan orang lain.biar,kehadiranku tidak dirasai,ataupun disalah erti,sisipan rasa yang merantai hati tidak akan berlalu pergi andai ruang yang ada disia…tapi!..aku mengerti andai awan mendung muncul jua,kerana aku sekadar manusia biasa yang masih belajar untuk menjadi seorang manusia…kesepian yang memborgol jiwa sedikit sebanyak menjelmakan keluh kesah yang merantai aku dalam penjara sengsara..ternyata,petang yang muram bagai seiring dengan alunan rasa,tetapi darjah rasa yang aku miliki lebih kelam dari awan mendung yang menghiasi langit petang..aku marah?atau kecewa?atau…?ke mana teman-teman seperjuanganku?(sume dh blk cti CNY la!).Entahlah…yang pasti aku bersyukur di atas kudrat ini yang memberikan aku satu sinar dalam aku masih terkapai-kapai di bawah sinaran terang cahaya…terima kasih Tuhanku.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Powered by Blogger