Welcome to my Weblog

A Childlike Story of Me

Monday, March 12, 2007

something about heart

SUNDAY 11/3/2007
9.47pm…

demi sesungguhnya bersama angin malam yang menghempas kesyahduan,aku merasakan diriku berada di persimpangan dilema..meski angin yang menghempas begitu metah dan segar,namun arusnya seakan bertentangan dengan gelojak jiwa yang kini berawang-awangan di benakku. bermain seketika dengan perasaan,hatiku dipalit rasa pilu yang mendalam.meski hanya calaran biasa,namun parahnya menusuk hingga ke ulu hati.mana bisa aku mengubati hati yang luka?jika ada bagaimana caranya?..aku membuang keluhan untuk kesekian kalinya,tetapi kali ini lebih berat pada pertimbanganku.aku cuba seketika mengunci anak mata untuk sekadar mencari damai.ternyata amat sukar untuk aku menggapai hasrat itu walau sekelumit cuma..malahan hatiku bertambah walang dan meronta-ronta dalam kelembutan yang padaku sukar untuk dipulas.namun kini bukan sekadar dipulas,dijentik saja sudah terasa peritnya..aku tidak menggelabah,namun aku akui terseksa.ya tuhan,jika ini ujianMu, kau berilah aku kekuatan dan ketabahan..kerna aku lemah tanpa pedoman, aku longlai tanpa bimbingan…

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Powered by Blogger