Welcome to my Weblog

A Childlike Story of Me

Tuesday, July 20, 2010

Terasa ingin Bercumbu (bercium)



Best bila tengok mereka-mereka yang di dalam gambar di bawah ini bercumbu...

Rasa teringin nak bercumbu sama...tetapi dengan siapa ek?

Of course laa I will reserve 'the 1st kiss' with my future wife....huahuahua












Binatang pun tahu bercumbu.

Apatah lagi manusia yang mempunyai akal fikiran bukan?

Tetapi janganlah sewenang-wenangnya bercumbu sesuka hati, jangan main redah saja
meskipun kamu sangat mencintai pasangan kamu.

Cinta itu tak salah.
Yang salahnya kita yang diberikan akal fikiran ini
Bercinta biarlah dengan tanggungjawab....
tahu tanggungjawab terhadap diri sendiri dan juga agama

Lainlah kalau sudah berkahwin.
=
(^_^)

8 comments:

Fara said...

hai...dah ada calon ke?
hehe

BillyNain said...

hehe...it's my top secret

hadiee said...

wauwss

najaa said...

haha ! :D
hee..comel menate2 tuh cumbu. :DD

BillyNain said...

yerp! comel kan...

sYLaR said...

kegilaan la dak adlie ni.. wakakkakaa :P mang tol2 sah nak kawen.. hahhahaa

BillyNain said...

insyaAllah kalu ada jodoh...kawen lah saya..hee :)

Anonymous said...

i like this"Of course laa I will reserve 'the 1st kiss' with my future wife"..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Powered by Blogger