Welcome to my Weblog

A Childlike Story of Me

Sunday, February 21, 2010

Buang Tabiat

Penat. Sengal. Lenguh. Sakit sendi. Sakit urat. Semua ada.Macam-macam ada.

Itulah akibatnya daripada buang tebiat. Ye, saya bercakap tentang diri saya sendiri.

So many things happened this week. Some were so saccharin sweet and some were bitterly a 'hell'. Lets just talk about the sweet one, becoz it kind of bizarre things to me or simply said; buang tabiat.

Well actually, tidaklah terlalu buang tabiat sangat sebenarnya. Cuma saya sendiri yang merasakan sebegini.

Okey, first sekali saya dengan bangganya memberi tahu, saya sudah pun mem'format'kan laptop saya buat pertama kalinya. Ya, saya tidak pernah langsung memformat laptop saya semenjak pertama kali saya beli 4 tahun lepas.

Okey, itu mungkin tidak hebat sangat. Saya bermain futsal buat pertama kalinya hari jumaat lepas. Hebatke? Mungkin. Saya adalah seorang kaki bangku (honestly n sincerely ngaku). So bayangkanlah bangku menyepak bola. Kali terakhir saya bermain bola kira2 tujuh tahun lalu...

It does not stop there. The enthusiast and passion for sport continue. I then play tennis and squash, two of only this sport of kind i used to play during my high school. And it was such a joy and remedy to the old time i had had long ago.

Now that my body is full with aches, sengal sana sengal sini. Itulah akibatnya daripada jarang bersukan. Hmm..jgn jadi macam saya okey. Buanglah tabiat.

Enuf.

2 comments:

Fara said...

Hahha kaki bangku?

BillyNain said...

Ye saya bkn sportsman
saya kaki bangku
tp saya bukan nerd w/out life
okey!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Powered by Blogger